Open dagen 2024

Het is weer zover. Ook dit jaar zijn ze er weer: de open dagen van de Modelbouw Vereniging Hilversum. Een jaarlijks evenement waarop wij ons presenteren aan het publiek. Dit doen wij wederom op de bovenverdieping van Buurthuis De Geus.
Alle modeltreinbanen zijn werkend te bezichtigen en natuurlijk zullen alle andere onderwerpen van de modelbouw te bezichtigen zijn, zoals schepen van de botenafdeling. Zowel de boten groot en klein die af zijn of nog afgebouwd worden.
Er zal ook kleine markt zijn voor de tweedehands dingetjes voor de algemene modelbouw. Ook lopen er natuurlijk leden van de vereniging rond om al Uw vragen te beantwoorden.

Dus heeft U interesse in de modelbouw, op welke manier dan ook. Kom kijken of nog beter  WORDT LID van onze gezellige club en leef U uit met zagen; plakken; solderen; schilderen; programmeren of repareren of wat dan ook...